"υπαρχουν καποιες δικαιολογιες που δεν χρειαζονται συζητηση.
Καποιες δικαιολογιες που δε χωρουν αμφισβητηση".
Lobster Λανθιμος
στεκεις και κοιταζεις το προσωπο του ιανου, αντιλαμβανεσαι ολες τις μικρες ή μεγαλυτερες διαφοροποιησεις του. λες και βλεπεις ταινια. πώς ξεχωριζεις με ποιους επεξεργαστες μεταφραζεις ολα τα δεδομενα που μπαινουν στα συστημα; γιατι μπαινει σε διαδικασια εισαγωγης ψευτικων δεδομενων ο ιανος; πώς αποκωδικοποιειες εσυ τα δεδομενα και ποση βαρυτητα δειχνεις στην εισροη ψευδων δεδομενων;
στεκεις και κοιταζεις το προσωπο του ιανου, αντιλαμβανεσαι ολες τις μικρες ή μεγαλυτερες διαφοροποιησεις του. λες και βλεπεις ταινια. πώς ξεχωριζεις με ποιους επεξεργαστες μεταφραζεις ολα τα δεδομενα που μπαινουν στα συστημα; γιατι μπαινει σε διαδικασια εισαγωγης ψευτικων δεδομενων ο ιανος; πώς αποκωδικοποιειες εσυ τα δεδομενα και ποση βαρυτητα δειχνεις στην εισροη ψευδων δεδομενων;
πώς ξεχωριζεις την αληθεια καποιου; ποιες λεξεις και ποιοι μηχανισμοι ειναι αυτοι που ενεργοποιουνται και σε κανουν να δεις ή να κανεις πως δεν βλεπεις την αληθεια του αλλου;
ποια ειναι η αληθεια του αλλου; τι αφηνει να φανει; γιατι αφηνει αυτο το συγκεκριμενο κομματι να φανει αυτη τη συγκεκριμενη στιγμη; σε τι αποσκοπει;
και αναρωτιεσαι, γιατι να μπαινει στο λαβυρινθο του διπροσωπου, τι εξυπηρετει; ποια εσωτερικη αναγκη τον σπρωχνει να εμφανιζει αυτο το διπλο προσωπο; δεν θα ηταν ολα πιο απλα αν απλα αφηνοταν να ακολουθησει τη μελωδια;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου